Усі знають, що з 1 січня 2013 року суб’єкти господарювання обов’язково мають подавати електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій (далі — РРО) до органів державної податкової служби дротовими або бездротовими каналами зв’язку за технологією Національного банку України.

Однак до липня цього року відповідальність за неподання не було визначено. Більше того, її введення відстрочили на 1 січня 2014 року. Разом із тим обов’язок подання електронної звітності не спростовано.

Тож Міндоходів у своєму листі вирішив персонально нагадати власникам РРО про те, що треба би звітувати. У ньому поважне відомство з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР (далі — Закон про РРО) роз’яснює, що слід провести відповідно до норм Податкового кодексу України перевірки суб’єктів господарювання, які мають п’ять і більше РРО (торгові мережі) й не виконують вимоги щодо подання звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів Міндоходів.

У матеріалах перевірок обов’язково зазначати, що суб’єкти господарювання не виконують вимоги Закону про РРО щодо подання до органів Міндоходів зазначеної вище звітності.

Нагадаємо: позиціонована податківцями безкоштовна й оперативна електронна звітність із РРО на відміну від паперової вимагає коштовної модернізації існуючих або ж придбання нових касових апаратів та абонплату.

Лист Міндоходів «Про перевірки суб’єктів господарювання, які мають п’ять та більше РРО» від 17.07.2013 р. № 12036/7/99-99-22-01-03-17/800

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»