У Плані бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженому наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. № 611, з’явився новий субрахунок 365 «Розрахунки з державними цільовими фондами», який, зокрема, призначено для розрахунків із тимчасової непрацездатності. Так, нарахування оплати:
- перших п’яти днів непрацездатності як і раніше здійснюватимуть за дебетом субрахунків 801, 802, 811 – 813 та кредитом 661 «Розрахунки із заробітної плати»;
- допомоги по тимчасовій непрацездатності (за рахунок Фонду соцстраху) — за дебетом субрахунку 365 «Розрахунки з державними цільовими фондами» та кредитом 661 «Розрахунки із заробітної плати».
Наказ Мінфіну від 26.06.2013 р. № 611.
Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Заплановано на публікацію в «Офіційному віснику України» № 57 за 06.08.2013 р.