У Єдиній базі податкових знань (http://minrd.gov.ua/ebpz) (підкатегорія: 135.03) з’явилося цікаве роз’яснення щодо подання звітності в електронній формі. Податківці стверджують, що коли на підприємстві змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів.
Більше того: при зміні директора у платника податків необхідно переукласти договір на нову посадову особу.

Якщо ж договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то ЕЦП платника податків і його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно буде переукласти. 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»