Новий сервіс Міндоходів «Електронний кабінет платника податків» розпочав свою роботу в тестовому режимі. Першими ознайомитися із можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а в подальшому він буде доступним для всіх категорій платників.  

Електронний кабінет — це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації. Перевагами нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж бачитиме, як показники його звітності вплинули на його стан розрахунків із бюджетом. До того ж податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожний прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція про прийняття декларації.

У подальшому можливості Електронного кабінету розширюватимуться. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: knp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. Зверніть увагу! Під час встановлення програмного забезпечення потрібно користуватися браузером Internet Explorer.

Нагадаємо: цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.

 

За інформацією офіційного порталу Міндоходів

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»