Таку інформацію можна отримати на офіційному веб-сайті Мін’юсту, де розміщені інформаційні картки, у яких міститься інформація про:
- те, хто видає свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю (далі — Свідоцтво);
- перелік документів, які необхідно подати;
- розмір плати та порядок її внесення;
- строки розгляду документів;
- способи отримання відповіді (результату);
- технологічні картки про етапи опрацювання заяви про видачу Свідоцтва (повторного свідоцтва);
- посадову особу структурного підрозділу Мін’юсту, яка відповідальна за етапи та строки виконання етапів (дію, рішення).
Відповідні картки також доведені до відома громадян у приміщенні Мін’юсту.
Водночас Мін’юст нагадав, що Свідоцтво видається на підставі рішення Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату, що зберігається в справах Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу.
Роз’яснення Мін’юсту «Порядок та особливості надання Міністерством юстиції України адміністративної послуги з видачі (повторної видачі) свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю» від 15.07.2013 р.