Платники податків можуть безперешкодно отримати вже сплачені кошти за податок на нерухомість. Для цього їм потрібно лише звернутися із заявою до територіального органу Міндоходів. Однак зробити це потрібно після набрання чинності Законом України, яким внесено зміни до адміністрування цього податку (наразі це законопроект, направлений на підпис Президента), і не пізніше 3 років із дня сплати коштів.

 У заяві платник має чітко вказати напрям перерахування коштів — на поточний рахунок у банку або повернення готівкою по чеку. Також сплачені кошти можна зарахувати до сплати податку на нерухомість у 2014 році або перерахувати на погашення грошового зобов’язання з інших платежів, які контролюються Міндоходів. Після отримання такої заяви орган Міндоходів готує висновок про повернення відповідних сум коштів із бюджету та передає його до органу Держказначейства для перерахування коштів платнику.

 

За інформацією офіційного порталу Міндоходів

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»