Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ, зі змінами та доповненнями (далі — ПКУ), із метою оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат й інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів, ведення яких передбачено законодавством. У разі ліквідації платника податків документи, визначені в п. 44.1 ст. 44 ПКУ, за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву. Документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повинні зберігатися протягом 3 років. Після спливу строків зберігання документів суб’єкт господарювання в установленому законодавством порядку передає їх до архіву.

Христинівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Черкаській області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»