Державна фіскальна служба України у підкатегорії 301.06 «ЗІР» роз’яснила, яким чином страхувальнику у звіті щодо сум нарахованого ЄСВ, після закінчення строку його подання, виправити помилки, що не стосуються грошових показників (загальні реквізити).

Водночас податківці зауважили, що в разі якщо страхувальником було допущено помилку в реквізитах (окрім сум), що стосується страхувальника або застрахованої особи, — подаються скасовуючі документи (звіт страхувальника з позначкою «Скасовуюча», який є підставою для повного скасування інформації, що попередньо була подана у формі «Початкова» до органів доходів і зборів). Зміни в сумах нарахованої заробітної плати або доходу та у зв’язку з цим нарахованих сум єдиного внеску за звітний місяць при формуванні і поданні скасовуючих документів не допускаються.

Страхувальник повинен сформувати та подати разом зі звітом за поточний звітний період звіт за попередній період, який містить:

  • титульний аркуш (перелік таблиць звіту);
  • відповідну таблицю на одну або декількох застрахованих осіб зі статусом «Скасовуюча» з відомостями, які були помилкові;
  • відповідну таблицю на одну або декількох застрахованих осіб зі статусом «Початкова» із зазначеними правильними відомостями.

Звіт, сформований для виправлення помилок за попередні звітні періоди, не повинен містити таблиць 1–4 додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»