Починаючи з 24 листопада поточного року зареєстровані на територіях Донецької або Луганської областей юридичні особи, які втратили установчі документи, зможуть отримати послуги електронного цифрового підпису за тимчасовою спрощеною процедурою ідентифікації та реєстрації.

Відомості про таких юросіб братимуть із електронного Єдиного державного реєстру юридичних і фізичних осіб — підприємців.

Для юридичних осіб, які зареєстровані на території Донецької або Луганської області та які втратили установчі документи, затверджено окрему форму Реєстраційної картки.

Детальнішу інформацію можна знайти  на веб-порталі ДФС України за посиланням.

Нові форми реєстраційних документів можна завантажити тут . Вони починають діяти з 24 листопада. До цього моменту віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД будуть прийматися форми попереднього зразка.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»