Мінфін наказом від 22.09.2014 р. № 958 слідом за оновленими формами декларації з ПДВ та податкової накладної затвердив нову форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних і Порядок його ведення.
У новій формі Реєстру:
- нарешті виключено рядок О6 «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість» (це пов’язано із скасуванням цих свідоцтв ще з початку 2014 року);
- додано графи для відображення ставки 7% на операції з постачання лікарських засобів та виробів медичного призначення;
- окремі графи запрацюють для таких даних як «звільнені від оподаткування (сума постачання)» та «не є об'єктами оподаткування (сума постачання)»;
- також запрацюють окремі графи для відображення основної ставки та ставки 0% ПДВ;
- уточнено, що право підпису Реєстру має керівник (уповноважена особа) / фізична особа (законний представник) та головний бухгалтер (особа, відповідальна за ведення бухгалтерського обліку).
Наказ набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування. Готується до друку в «Офіційному віснику України» від 07.11.2014 р.№ 87. Таким чином, з 01.12.2014 року запрацює нова форма Реєстру виданих та отриманих податкових накладних.