КМУ підтримав законопроект, який передбачає внесення змін до законодавства про зовнішню рекламу на автошляхах і вулицях. Відповідно до зазначених змін, забороняється розташування засобів зовнішньої реклами:

  • на тротуарах, велосипедних і пішохідних доріжках, а також алеях;
  • поза населеними пунктами на відстані менше ніж 10 метрів від краю проїзної частини (нині 5 метрів);
  • у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування;
  • над проїзною частиною автомобільних доріг загального користування;
  • на розділювальних смугах автомобільних доріг загального користування;
  • на поверхнях та опорах дорожніх знаків, освітлення, штучних споруд;
  • у зоні транспортних розв’язок, мостів, шляхопроводів;
  • у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод.

Реалізація зазначених вище норм дозволить, у першу чергу, підвищити безпеку дорожнього руху шляхом зменшення впливу сторонньої інформації на його учасників. Окрім цього, такі зміни спрямовані на адаптацію українського законодавства до стандартів ЄС.

 

За інформацією Урядового порталу

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»