Уже з 1 січня 2014 року платники єдиного податку зможуть скористатися новим сервісом — документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою. Для цього платнику податків із незначним ступенем ризику достатньо буде подати заяву до територіального органу Міндоходів, у якому він перебуває на податковому обліку, не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

За рік, з 1 січня 2015 року, цю новацію буде розповсюджено на представників мікро-, малого та середнього бізнесу, що перебувають на загальній системі оподаткування. А вже з початку 2016 року скористатися документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою зможуть усі категорії платників податків в Україні.

Відповідні положення передбачені наказом Міндоходів від 03.06.2013 р. № 143.

Для проведення електронної перевірки платник податків разом із заявою забезпечує подання до територіального органу Міндоходів у електронній формі документів, які відповідно до ПКУ пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, із дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у форматі, установленому згідно з п. 85.2 ПКУ.

Крім того, територіальний орган Міндоходів, який проводить електронну перевірку, у випадках, передбачених ПКУ, має право отримати від платника податків або його уповноважених представників копії документів, що стосуються предмета перевірки. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).

 

Наказ Міндоходів «Про затвердження Порядку подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення територіальним органом Міністерства доходів і зборів України про проведення такої перевірки» від 03.06.2013 р. № 143.

Набирає чинності 01.01.2014 р.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»