ДФС у підкатегорії 101.21 «ЗІР», посилаючись на Порядок ведення реєстру виданих і отриманих податкових накладних, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 р. № 708, роз’яснила порядок заповнення деяких граф р. I «Видані податкові накладні» Реєстру під час занесення ПН, складеної у зв’язку з нарахуванням податкового зобов’язання, не пов’язаного зі здійсненням операцій із постачання товарів/послуг іншим особам:

  • у графі 1 записується порядковий номер податкової накладної (порядковий номер податкової накладної відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі);
  • у графі 2 зазначається дата складання податкової накладної (дата складання податкової накладної відповідає даті запису в Реєстрі);
  • у графі 3 зазначається порядковий номер податкової накладної, що відповідає номеру з графи 1;
  • у графі 4 зазначається вид документа, а саме: проставляється позначення «ПНП» одночасно з яким вказується відповідний тип причини згідно з п. 10 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 р. № 10 (наприклад, «ПНП06», «ПНП10», «ПНП13»);
  • у графі 5 указується назва платника податку — покупця, що відповідає назві платника податку — продавця;
  • у графі 6 зазначається індивідуальний податковий номер платника податку — покупця, який є однаковим з індивідуальним податковим номером платника податку — продавця;
  • у графах 7, 8, 9 відображається інформація щодо оподаткування таких товарів;
  • у графах 10–12 проставляється нуль.
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»