Із 07.07.2014 р. процедура держреєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб — підприємців не передбачає проведення перевірок і надання довідок контролюючими органами про відсутність заборгованості у таких платників.

Водночас на офіційному сайті  Головного управління ПФУ у Чернівецькій області зазначено, що неподання ФОП звітних документів до системи персоніфікованого обліку за період провадження ним підприємницької діяльності унеможливлює в подальшому, при призначенні (перерахунку) пенсії, врахувати інформацію в повному об’ємі. Це пов’язано із тим, що під час призначення (перерахунку) пенсії, а також при нарахуванні деяких інших видів соціальних допомог територіальні органи ПФУ та інші фонди використовують дані, які містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей на персональних облікових картках застрахованих осіб. Інформація, що міститься в системі персоніфікованого обліку, поповнюється за рахунок установлених форм звітних документів, які подаються страхувальниками (роботодавцями), у тому числі ФОП, особисто за себе.

Із огляду на викладене вище, фахівці ПФУ наполегливо радять ФОП до зняття із обліку проводити звірку з територіальними органами Пенсійного фонду України (за місцем реєстрації) на предмет наявності та правильності всіх персональних даних вашої облікової картки за весь період провадження підприємницької діяльності.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»