Державна архітектурно-будівельна інспекція спростила декларацію про введення в експлуатацію об’єктів, які розпочинали будуватися шляхом подання повідомлення — указується на сайті інспекції.

Обсяг декларації суттєво скорочено — з 15 до 7 пунктів. Відповідні зміни будуть внесені до постанови КМУ «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» від 13.04.2011 р. № 461. Таке рішення 23 вересня 2014 року ухвалив Урядовий комітет із питань регіонального розвитку на пропозицію Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

Об’єм декларації зменшиться від 5 до 2 сторінок, зникне більшість складних таблиць, не потрібно буде вписувати інформацію про відповідальну особу з технагляду, генпідрядника та генпроектувальника, детальну характеристику споруди, основні її показники тощо.

Крім того, будівлі та споруди, які за будівельним паспортом входять до єдиної групи будівельних споруд, можна буде вводити в експлуатацію окремо.

Після того, як постанову ухвалить Уряд, громадяни, які починали будівництво шляхом подання повідомлення, указуватимуть у Декларації лише таке:

  • інформацію про об’єкт;
  • дані щодо повідомлення про початок будівельних робіт;
  • інформацію про поштову/будівельну адресу;
  • реквізити документа, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою;
  • характеристику індивідуальних житлових, садових, дачних будинків та нежитлових будівель (за результатами технічної інвентаризації);
  • інформацію про проведену технічну інвентаризацію об’єкта будівництва.
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»
  • slidebg
  • slidebg
  • slidebg

Новости партнеров