Кабмін прийняв рішення поширити пілотний проект модельного офісу з надання адмінпослуг на Вінницьку, Чернігівську, Львівську та Дніпропетровську області (запровадження електронної системи спрощеного прийняття документів у центрах адмінпослуг).

На цьому в Міністерстві юстиції зупинятися не збираються і за результатами роботи цих областей до кінця року буде прийнято рішення про подальше поширення проекту. Новий принцип надання адмінпослуг передбачає, що громадяни не повинні самостійно заповнювати жодних бланків або заявок. Усю роботу має робити адміністратор, який уносить дані про клієнта та про об’єкт реєстрації в спеціальну комп’ютерну програму.

Це надасть змогу знизити кількість технічних помилок, які були основною причиною повернення документів заявникам протягом минулих років та скоротить час оформлення документів із 40 до 10 хвилин.

До того ж така система надасть змогу мінімізувати контакт між споживачем та виконавцем послуги, адже в межах такого проекту відбувається розподіл роботи реєстраційного центру на фронт- і бек-офіс. Тож особи, які приймають документи, не мають жодних повноважень щодо прийняття кінцевого рішення. Відповідно, вони не можуть вступати в корупційний зв’язок і отримувати хабарі. Кінцеві рішення приймають працівники бек-офісів. Вони отримують відповідні пакети документів через електронну систему, яка визначає працівника методом випадкових чисел.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»