Столична підземка повністю переходить на автоматизовану систему проходу пасажирів, а жетони будуть поступово вилучені з обігу — зазначено на порталі КМДА.

«Для пасажира — це значна економія коштів та часу», — пояснив начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Віктор Брагінський. Він додав, що використання карток як єдиного засобу оплати проїзду дозволить підприємству ідентифікувати пільговиків та провести їх аргументований підрахунок. Відповідно, отримати реальні показники необхідної компенсації з міського та державного бюджетів.

Для проходу на станції метрополітену мешканці столиці можуть також користуватися карткою киянина.

«На сьогоднішній день видано 514 тисяч карток із транспортним додатком, але постійно їх використовують лише 50 тисяч. Люди звикли проходити з посвідченням пільговика», — зазначив Віктор Брагінський.

За його словами, метрополітен також займається розробкою максимально зручної схеми переходу пасажирів на нові тарифи. Нині собівартість однієї поїздки становить 3 гривні 11 копійок. Планові збитки підприємства на кінець року оцінюють у 724 мільйони гривень.

Нагадаємо!

Заставна вартість пластикової безконтактної картки становить 7 грн. І її треба поповнити для поїздок.

Вартість проїзного на метро — 95 грн на місяць.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»