Державна казначейська служба в листі від 24.06.2014 р. № 17-08/623-14742 указує, що датою виникнення бюджетного зобов'язання є дата підписання документа, який підтверджує факт узяття бюджетного зобов'язання.

Розпорядникам бюджетних коштів відведено 7 робочих днів із дати взяття бюджетного зобов'язання, аби подати до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку тощо.

А протягом 7 робочих днів із дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов'язання, якщо інше не передбачено бюджетним зобов'язанням, подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов'язань за формою на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджує факт узяття бюджетного зобов'язання та бюджетного фінансового зобов'язання.

Водночас Казначейство пояснює, що відлік терміну починається з дати отримання розпорядником бюджетних коштів первинних документів, що підтверджують факт узяття бюджетного фінансового зобов'язання, про що свідчить штамп вхідної кореспонденції чи резолюція керівництва.

Тож це вказує на те, що бюджетним установам слід потурбуватися про належну організацію документообігу.

Як скласти графік документообігу бюджетній установі, читайте тут.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»