До законодавства про рекламу вводиться поняття «телепродаж» — трансльована на телебаченні безпосередня публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару. Відповідні зміни передбачає Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» від 05.06.2014 № 1322-VII, який набирає чинності 03.10.2014 р.

Телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про товар, що пропонується.

Трансляція телепродажу, що здійснюється не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення, у вигляді окремої програми та/або передачі (телемагазину) повинна мати безперервну мінімальну тривалість 15 хвилин. Максимальна кількість таких програм та/або передач (телемагазинів) протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення не може перевищувати восьми, а загальна тривалість їх трансляції не повинна перевищувати трьох годин на добу.

Водночас забороняється телепродаж лікарських засобів, методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації, а також медичної техніки, застосування якої потребує спеціальних знань і підготовки.

Особи, які здійснюють виробництво та/або продаж лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації, можуть виступати спонсорами теле-, радіопередач і програм шляхом наведення інформації рекламного характеру про ім’я чи найменування, знак для товарів і послуг, за винятком будь-якого посилання на лікарські засоби, що вживаються та розповсюджуються лише за приписом (рецептом) лікаря, і медичну техніку, методи профілактики, діагностики, лікування та реабілітації, застосування яких потребує спеціальних знань і підготовки.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»