19 червня 2014 року

Лист Міндоходів України від 26.02.2014 р. № 4132/5/99-99-19-03-02-16

Контролери наголошують: послуги з просування сайта за своєю суттю є послугами маркетингу. А тому витрати на просування сайта, який використовується в господарській діяльності платника податку, а також витрати на контекстну рекламу, рекламу в соціальних мережах, що безпосередньо пов’язані з госпдіяльністю такого платника податку, можна віднести до податкових витрат. Звісно, за наявності первинних документів, складених із деталізацією змісту господарської операції.

Ми погоджуємося, що витрати на послуги із просування сайта можна відносити до податкових витрат у разі належно оформлених первинних документів. Але, вважаємо, не завжди їх можна віднести до маркетингових витрат, інколи їх ідентифікують і з витратами на рекламу. У свою чергу,  витрати на контекстну рекламу, на рекламу в соціальних мережах не завжди потрапляють до витрат на збут. Якщо під час придбання послуг із виготовлення та розміщення контекстної реклами й реклами в соцмережах виникають об’єкти авторського права (наприклад, банери (картинка з текстом), текстові оголошення, рекламні слогани тощо) і вони передаються замовнику за авторським договором із переходом «повного пакета прав на них», їх слід обліковувати як нематеріальні активи.

Детальніше — у коментарі «Чи можна в податковому обліку визнавати витрати на просування сайта й контекстну рекламу», опублікованому в газеті «Інтерактивна бухгалтерія» № 115/2014.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»