Примірник першої квитанції для платника податків є підтвердженням передачі його податкових документів в електронному вигляді до територіальних органів Міндоходів засобами телекомунікаційного зв'язку. Ця квитанція надсилається зазначеними органами Міндоходів на електронну адресу платника податків, із якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в територіальному органі Міндоходів.

Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, податковий документ вважається неодержаним. Така позиція викладена в листі Міндоходів від 06.08.2013 р. № 8327/6/99-99-18-06-05-15.

Нагадаємо: підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є (п. 7 розділу II Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПАУ від 10.04.2008 р. № 233):

  • відповідність затвердженому формату (стандарту);
  • підтвердження електронних цифрових підписів (далі — ЕЦП) платника податків та його посадових осіб (підписи яких є обов'язковими для звітів у паперовій формі) за умов, установлених ст. 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»;
  • чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП.
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»