ВР України прийняла Закон (реєстраційний № 0940 від 12.12.2012 р.), яким унесено низку змін до Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР (далі — Закон про рекламу) відповідно до вимог Європейської Конвенції про транскордонне телебачення та Директиви про аудіовізуальні медіа-послуги.

Закон про рекламу доповнено визначенням «телепродаж» — це окремий вид реклами, що транслюється на телебаченні та містить публічну пропозицію укласти договір купівлі-продажу визначеного товару.

Крім того, з набранням чинності змінами час мовлення, відведений на рекламу й телепродаж, не перевищуватиме 15%. Трансляція програм, передач для дітей за умови їх тривалості до 30 хвилин узагалі не може перериватися рекламою. А трансляція кіно- і телефільмів може перериватися рекламою не частіше ніж раз протягом кожних 30 хвилин мовлення, серіалів — кожні 20 хвилин.

Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. Станом на 06.06.2014 р. не опублікований.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»