З метою виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII та спрощення процесів оприлюднення інформації про державні закупівлі, починаючи з 20.06.2014 р. ДП «Зовнішторгвидав України» здійснюватиме приймання, опрацювання та оприлюднення інформації про державні закупівлі на веб-порталі з питань державних закупівель відповідно до Порядку роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі». Про це інформує офіційний загальнодержавний портал «Державні закупівлі».

Подання інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі — Закон), здійснюватиметься замовниками в електронному вигляді такими способами, які мають значні відмінності

1. Через Веб-сервіс замовника. Цей спосіб дає замовнику можливість подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі. Особливістю такого способу подання є те, що подана інформація буде опрацьована та розміщена на веб-порталі після надходження оригіналу цієї інформації в письмовій формі до ДП «Зовнішторгвидав України». Подання інформації за допомогою Веб-сервісу замовника безкоштовне. Для отримання доступу до Веб-сервісу замовника необхідно подати заявку на електронну адресу FreeKabZamovnyka@tender.me.gov.ua та надіслати її оригінал на поштову адресу ДП «Зовнішторгвидав України» (01601, м. Київ, вул. Воровського, 22).

2. Через сервісну послугу Кабінет замовника. Цей спосіб дає замовнику можливість:

  • подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі;
  • користуватися зручним інтерфейсом сервісу для підготовки та редагування інформації, що підлягає оприлюдненню;
  • зберігання всіх документів, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».

Інформація, подана замовником за допомогою сервісу Кабінет замовника, опрацьовуватиметься й оприлюднюватиметься до надходження оригіналу цієї інформації в письмовій формі. Тому в разі подання інформації в електронній формі за допомогою сервісу Кабінет замовника замовник обов’язково повинен надіслати оригінал цієї інформації в письмовій формі із зазначенням вхідного номера реєстрації на поштову адресу підприємства протягом двох робочих днів із дня отримання підтвердження щодо прийняття цих документів для опрацювання.

Ця сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити й підписати два його примірника та надіслати їх на поштову адресу підприємства. Вартість підключення послуги становить 540 грн, щомісячна абонентна плата — 90 грн.

3. Через сервісну послугу Кабінет замовника з електронно-цифровим підписом. Цей спосіб дає замовнику можливість:

  • подавати всю інформацію, що визначена Законом, у вигляді електронних документів для її оприлюднення на веб-порталі без надання оригіналів цієї інформації в письмовій формі;
  • здійснювати перегляд і внесення змін у сформований електронний документ до подання на веб-портал (режим чернетки);
  • зберігання всіх документів, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».

З метою уникнення складнощів під час подання інформації у зв’язку із завершенням модернізації веб-порталу після 20.06.2014 р. просимо всіх замовників до вказаної дати укласти відповідний договір із ДП «Зовнішторгвидав України» або подати заявку на замовлення Веб-сервісу замовника.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»