У випадку коли в платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі в межах одного адміністративного району), у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, і переукласти договір про визнання електронних документів — інформує ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві.

Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.

Нагадаємо, що відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України «Про подання електронної податкової звітності» від 10.04.2008 р. № 233, платник податку може надіслати в орган доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»