З 1 червня 2014 року митниці Міндоходів здійснюватимуть видачу сертифікатів на товари українського походження, що експортуються до держав Європейської асоціації вільної торгівлі, до складу якої входять Швейцарія, Норвегія, Ісландія, Ліхтенштейн.

За письмовим зверненням на ім’я керівника митниці Міндоходів експортер отримує бланки сертифікатів для експорту — повідомляє ГУ Міндоходів у Тернопільській області.

Сертифікат видається безоплатно вповноваженою на це посадовою особою митниці Міндоходів під час здійснення/гарантування чи після експорту товару у випадках, установлених Угодою, на одну партію товарів, що експортуються.

Термін дії сертифіката — 4 місяці з дати його видачі.

Для видачі сертифіката експортер або його вповноважена особа повинен пред'явити митниці Міндоходів такі документи:

  • заяву, яка містить декларацію експортера для видачі сертифіката, за формою, визначеною додатком 3а до Угоди;
  • заповнений відповідно до вимог Угоди бланк сертифіката (оригінал сертифіката, дві паперові копії сертифіката, див. зразок і приклад заповнення);
  • документи, що підтверджують походження товарів з України, указаних у сертифікаті під час першого постачання таких товарів до держав ЄАВТ.

Сертифікат видається протягом трьох робочих днів із дня, наступного після реєстрації заяви в митниці Міндоходів.

Відповідно до пп. «с» п. 1 ст. 17 Правил, до товарів українського походження може бути застосовано пільги зі сплати мита за умови подання митним адміністраціям держав ЄАВТ декларації інвойс.

Декларація інвойс може бути оформлена експортером на інвойсі, накладній або на будь-якому іншому комерційному документі, який описує відповідні товари з достатньої для їхньої ідентифікації деталізацією у випадку, якщо загальна вартість партії товару не перевищує 6000 євро.

Таким чином, видача сертифіката під час експорту не вимагається, якщо загальна вартість партії товарів походженням з України не перевищує 6000 євро.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»