Ліцензії (переоформлення, видача дублікатів та копій ліцензій) і документи, що до них додаються, для провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом територією України видаватимуться за допомогою засобів поштового зв’язку. Як повідомляє офіційний сайт Мінінфрастртуктури, таке нововведення дозволить створити ефективні механізми доступу до адміністративних послуг, закріпити прозорість і легкість отримання результату.

Заповнена заява підписуватиметься заявником особисто та подаватиметься разом із відповідним пакетом документів (перелік визначений Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» та переліком документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 р. № 756 за формою згідно з додатком 1) для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку «Укрпошти». У заяві обов’язково потрібно буде зазначити порядок отримання документа за результатами надання послуги, а саме засобами поштового зв’язку чи особисто в Укртрансінспекції.

Працівник відділення поштового зв’язку, здійснивши ідентифікацію особи, яка звернулася за отриманням послуги, прийматиме до відправлення заяву з відповідним пакетом документів до запитуваної послуги та надсилатиме відправленням з оголошеною цінністю згідно з діючими тарифами УДППЗ «Укрпошта».

Оплата пересилання поштових відправлень із документами на адресу Укртрансінспекції чи заявників та користування супутніми послугами здійснюватиметься заявником.

Документи за результатами розгляду (або обґрунтованої письмової відповіді щодо неможливості надання послуги) надсилатимуться на адреси заявників через об’єкти поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю, із повідомленням про вручення під особистий підпис заявника.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»