ЦК профспілки працівників державних установ України отримав відповідь від Мінфіну в листі від 05.05.2014 р. № 31-07240-09-27/10518 стосовно погіршення умов оплати праці працівників державних органів у результаті тимчасового припинення встановлення доплат за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників.

Мінфін, пояснюючи позицію Уряду, указує, що це рішення було прийнято з метою економного та раціонального використання бюджетних коштів і додає, що така доплата не часто встановлюється працівникам держорганів.

«Разом з тим, у випадку, якщо є нагальна потреба покладення на працівника державного органу обов'язків тимчасово відсутнього працівника, що супроводжується значним навантаженням, керівник установи може в межах затвердженого фонду оплати праці компенсувати такому працівнику додаткове навантаження шляхом встановлення йому надбавки за високі досягнення у праці або виконання особливо важливої роботи в підвищеному розмірі, а також шляхом збільшення розмірів його преміювання» — ідеться в листі Мінфіну.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»