Уявіть собі ситуацію: у вас виникло запитання стосовно роботи вашої програми «1С: Підприємство». Що ви робитимете? Звісно, потрібно звертатися до фахівців, які розберуться в ситуації та максимально швидко запропонують найоптимальніше рішення вашої задачі в максимально короткі терміни.

Вимогою часу в таких ситуаціях стало дистанційне обслуговування — порівняно нова технологія роботи, яка дозволяє фахівцям швидко та якісно надавати послуги, не виїжджаючи до клієнта. Таким чином, фахівець знаходиться в будь-який час на зв'язку, щоб надати допомогу у вирішенні проблеми, що виникла, і не витрачає дорогоцінний час на дорогу.

Завдяки введенню технології віддаленого обслуговування співробітники компанії «Перший БІТ» у будь-який зручний для вас час можуть провести консультування щодо питань, які виникли, знайти помилки в обліку, провести оновлення програм лінійки «1С» у вашій організації, а також проведуть навчання ваших співробітників і нададуть допомогу в підготовці регламентованої звітності.

Існує декілька варіантів дистанційної підтримки клієнтів: онлайн помічник, онлайн консультант і цілодобова телефонна підтримка. Розглянемо кожен детальніше.

«Онлайн Помічник 1С» — це не просто аналог ICQ і SKYPE, це унікальний сервіс, який дозволяє клієнту оперативно зв'язуватися зі своїм менеджером і звертатися на Лінію консультацій. Клієнт у будь-який момент може звернутися до консультанта чи менеджера прямо зі свого робочого столу, натиснувши на іконку в правому нижньому кутку монітора. Також прямо в сервісі клієнту доступні свіжі бухгалтерські новини. Якщо є необхідність побачити безпосередньо, що відбувається з комп'ютером користувача, але з низки причин фізично це неможливо — наш фахівець підключається віддалено до пристрою клієнта за допомогою мережі Інтернет і виконує всі необхідні дії з програмою так, ніби знаходиться безпосередньо на робочому місці користувача. Важливо розуміти, що таке підключення можливе лише з дозволу клієнта й за його безпосередньої участі. Самовільно наш спеціаліст цього не зробить.

Наступні дві послуги схожі за своєю суттю, але відрізняються тільки у форматі комунікації.

«Онлайн консультант» — програма для забезпечення онлайн-допомоги користувачам безпосередньо із сайта компанії. Системи онлайн-консультування дозволяють відвідувачеві спілкуватися з операторами без завантаження та встановлення додаткового програмного забезпечення. Разом із тим відвідувачі бачать, чи є наразі доступний оператор. Після підключення програми на сайті з'являється кнопка з написом «онлайн-консультант», залежно від того, у мережі фахівець або ні, колір кнопки може змінюватися.

Телефонна «Лінія консультації» доступна всім ліцензійним користувачам програмних продуктів «1С», незалежно від того, де та коли був придбаний продукт. Запит виконується протягом 24 годин із моменту його отримання. Тривалість однієї консультації становить не більше ніж 20 хвилин. Водночас кількість запитань обмежена — не більше ніж 1 на день і не більше ніж 10 на місяць.

Щоб отримувати повний комплекс якісних послуг, потрібно звертатися в сертифіковану компанію, таку як «Перший БІТ». У такому випадку ви гарантовано отримуєте сервіс преміум-класу від професіоналів, які дійсно зацікавлені у вирішенні вашого питання.

Робота з «приватниками» може призвести до безлічі наслідків. Неповне знання продукту і як наслідок неякісна консультація можуть створити нові проблеми та потягнути за собою додаткові ресурси на їх вирішення. Ви ризикуєте тим, що багаторічний архів даних програми може просто зникнути в разі найменшого збою в роботі. І в результаті несертифіковані послуги змусять вас пошкодувати про зроблений вибір.

Дистанційне обслуговування дуже корисне як для клієнтів, чиї підприємства знаходяться за межами Києва, так і для тих, хто знаходиться безпосередньо в Києві. Цей вид послуг дозволяє клієнтові оперативно отримувати відповіді на всі виникаючі запитання з ведення обліку в програмах «1С», а також істотно скоротити бюджет на супровід цих програмних продуктів й економити на відрядження.

Ми працюємо для того, аби будь-яке ваше питання було вирішено відразу, щойно ви до нас звернулися. Ми проконсультуємо вас, допрацюємо програму, розробимо звіт, оновимо базу.

Усі консультанти компанії «Перший БІТ» мають відповідні кваліфікаційні сертифікати, значний багаж знань у сфері впровадження та використання програмних продуктів «1С». Звернувшись до наших фахівців, ви гарантовано підвищите ефективність роботи вашого підприємства.

Довідка про компанію:

«Перший БІТ» — міжнародна ІТ-компанія, відомий розробник і постачальник програмних рішень для автоматизації процесів обліку та управління на підприємствах будь-якого масштабу й виду діяльності. Компанія працює 15 років на ринку та пропонує своїм клієнтам кращі світові практики з автоматизації бізнес-процесів.

Ключовий напрям діяльності компанії — розробка та впровадження систем управління бізнес-процесами з урахуванням галузевих особливостей підприємств.

У продуктовій лінійці компанії понад 50 власних галузевих програмних розробок.

Філіальна мережа «Першого БІТа» постійно розширюється та на сьогодні налічує вже понад 70 офісів у 41 місті 7 країн світуРосії, України, Казахстану, Гонконгу, ОАЕ, США та Канади. Це забезпечує ефективний обмін досвідом і доступність якісних послуг і сервісів широкому колу користувачів. На рахунку наших фахівців понад 120000 успішно реалізованих проектів з автоматизації обліку й управління.

Серед клієнтів компанії «Перший БІТ»: SkyMall, Ocean Plaza, LG, «Індезіт Україна», «АВК», «Житомирські Ласощі», «Миколаївгаз», «Слов'яночка» та багато інших.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»