Платники податків, які подають звітні документи в електронному вигляді, у випадку зміни облікових даних (зміна посадових осіб, що мають право підпису, податкової адреси) повинні переукласти договір про визнання електронних документів. Ця думка також висловлена в роз’ясненні Міндоходів від 31.03.2014 р.

Така процедура має бути здійснена у строк до моменту подання наступної електронної звітності. Окрім цього в межах зазначено строку необхідно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб, що мають право підпису звітних документів.

Відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА «Про подання електронної податкової звітності» від 10.04.2008 р № 233, податкові документи в електронному вигляді надсилаються до органу доходів і зборів після укладення з ним договору про визнання електронних документів та подання посилених сертифікатів відкритих ключів, що формуються акредитованим центром сертифікації ключів.

За повідомленням прес-служби

Головного управління Міндоходів в Одеській області

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»