Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в листі від 09.04.2014 р. № 5.1-31-767 роз’яснив порядок надання допомоги по тимчасовій непрацездатності під час простою підприємства не з вини працівника.

Фонд соцстраху знову посилається на роз'яснення Мінсоцполітики України (листи № 108/18/99-10 від 16.04.2010 р., № 201/18/99-10 від 08.07.2010 р.), де повідомлялося, що незалежно від того, чи тимчасова непрацездатність працівника настала до початку простою, чи в період простою та продовжується після його закінчення, оплата днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві, здійснюється на загальних підставах.

Тому листки непрацездатності, які припадають на період простою, працівникам має бути оплачено за робочі дні (години) за графіком роботи цих працівників, що пропущені через хворобу.

Аналогічне роз’яснення міститься й у листі Фонду соцстраху від 13.05.2011 р. № 04-29-1157.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»