МОН у листі від 06.02.2014 р. №1/11-1895 указує, що нормативними документами з оплати праці педагогічних працівників підвищення ставок заробітної плати саме за індивідуальне навчання учнів не передбачено. Таке підвищення здійснюється за індивідуальне навчання лише певних категорій учнів.

До дітей, які потребують тривалого лікування, віднесено, зокрема, дітей із психоневрологічними захворюваннями, хворих на сколіоз, із захворюваннями серцево-судинної системи, із хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання, із хронічними неспецифічними захворюваннями органів травлення, хворих на цукровий діабет, з малими й неактивними (фаза згасання) формами туберкульозу.

Ставки заробітної плати вчителів підвищуються на 20% за роботу в навчальних закладах (класах, групах) для дітей та підлітків, які потребують тривалого лікування, у тому числі й за індивідуальні заняття з такими дітьми.

До дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, віднесено, зокрема, глухих дітей, дітей зі зниженим слухом, сліпих дітей, дітей зі зниженим зором, дітей із порушеннями опорно-рухового апарату, дітей із тяжкими порушеннями мовлення, дітей із затримкою психічного розвитку, розумово відсталих дітей.

Ставки заробітної плати вчителів підвищуються за роботу в навчальних закладах або групах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку на 25%.  У такий саме спосіб мають збільшуватися й ставки заробітної плати вчителів при індивідуальному навчанні цієї категорії дітей.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»