Починаючи із 1 вересня 2021 року усі заклади охорони здоров’я повинні перейти на видачу електронних медичних висновків, на підставі яких на вебпорталі електронних послуг ПФУ з’являються сформовані е-лікарняні. Цього вимагає наказ МОЗ «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки» від 01.06.2021 р. № 1066.

Зважаючи, що не усі лікарні опанували нову електронну систему та провели підключення до неї, дату повного переходу на е-лікарняні перенесли із 1 вересня на 1 жовтня 2021 року.

Про це свідчить наказу МОЗ «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства охорони здоров’я України» від 28.08.2021 р. № 1836, який поспіхом опублікували 31.08.2021 року.

Перш за все, перенесли із 1 вересня на 1 жовтня 2021 року обов’язок для всіх закладів охорони здоров’я формувати медичні висновки про тимчасову непрацездатність в електронній системі охорони здоров’я, які стають підставою для створення електронних листків непрацездатності.

Також документ передбачає виключення для обов’язкового переходу на е-лікарняний із 1 вересня і переносить цю дату на 1 жовтня у випадку відсутності технічної можливості для формування електронних медичних висновків:

  • для категорії медичних висновків «Вагітність та пологи»;
  • для тимчасової непрацездатності, яка виникала внаслідок захворювання на ВІЛ, або внаслідок психічного розладу.

Тобто, до 1 жовтня 2021 року продовжили можливість формувати паперові листки непрацездатності.

На перехідний період маємо нову вимога – до 1 жовтня 2021 року листок непрацездатності уважається виданим через 5 днів після дати його закриття.

Користуйтеся у роботі матеріалом «Електронні лікарняні: особливості підтвердження тимчасової непрацездатності». Читайте більше аналітики в системі LIGA360: Бухгалтер. Тут об’єднані ключові професійні видання «БУХГАЛТЕР&ЗАКОН» та «Інтербух». Більше переваг дізнайтеся за посиланням.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»