Працівники державних органів влади та державних установ можуть отримати удосконалений електронний підпис у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС на незахищеному носії (в т.ч. для внутрішнього використання) виключно як фізична особа, без зазначення ідентифікаційних даних відповідної державної установи у сертифікаті відкритого ключа.

Наголошуємо

Пунктом 4 Порядку № 749 визначено, що державні установи та їх працівники для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.

Підписувачі – представники державної установи використовують виключно кваліфіковані сертифікати відкритих ключів підписувачів – представників державної установи та захищені носії особистих ключів.

Інші працівники державної установи для підготовки, погодження та підписання проектів електронних документів використовують кваліфіковані сертифікати відкритих ключів підписувачів – представників державної установи або особисті кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, в яких не зазначаються ідентифікаційні дані відповідних державних установ.

Джерело: роз’яснення ДПС із категорії 301.02 розділу "Запитання – відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.tax.gov.ua)

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»