Фахівці ДПС пояснили, за домовленістю сторін, покупець може здійснювати через мережу Інтернет (із застосуванням платіжних карт Visa, MasterCard, web-інтерфейсу LіqPay тощо) часткову оплату за товар, а остаточний розрахунок проводити під час його отримання на поштовому відділенні. В такому випадку продавець зобов'язаний провести через РРО розрахункову операцію на повну суму покупки, із зазначенням форми оплати, суми, що сплачена авансом "передоплата товарів" та суми, яку необхідно доплатити під час отримання відправлення "післяплата".

Роздрукований касовий чек, що підтверджує факт купівлі-продажу товарів, із зазначенням у ньому форми оплати "попередня оплата" та "післяплата" укладається в поштове відправлення.

При цьому залишок несплачених коштів, які пошта повинна стягнути за дорученням відправника з адресата, в момент отримання товару покупець вносить для перерахування на банківський рахунок продавця. Відповідний документ, що підтверджує факт оплати остаточної суми товару, у цьому випадку зобов'язане видавати поштове відділення.

Проте в програмних рішеннях "ПРРО Каса" та "пРРОсто", які надаються ДПС на безоплатній основі, на даний час не реалізовано можливість проведення через ПРРО попередньої (авансової) оплати за товар (послугу), реалізації товару з відстроченням платежу.

З 1 січня 2021 року для приватних підприємців змінюється низка показників, які є базовими під час обчислення ЄСВ і єдиного податку або визначають можливість ФОПам скористатися перевагами спрощеної системи оподаткування чи не застосовувати РРО/ПРРО.

 

Читайте про це в статті «Зміни для ФОПів у 2021 році: ЄСВ, єдиний податок, РРО» сучасного медіа для бухгалтерів «Інтербух» – скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом.

 

Джерело: роз'яснення ДПС із категорії 109.02  розділу "Запитання - відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.tax.gov.ua)

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»