10 жовтня 2013 року
Наказ Міндоходів від 28.08.2013 р. №417, листи Міндоходів від 07.10.2013 р. №20223/7/99-99-22-01-03-17/1216 та від 27.09.2013 р. №12061/6/99-99-22-01-0315/1187 (відповідь на запит редакції)
18.10.2013 р. запрацювали нові нормативно-правові акти щодо реєстрації та застосування РРО, РК та КОРО. Водночас Міндоходів іще з 1 жовтня 2013 року оновив Держреєстр РРО та повідомив, що реєстрацію касових апаратів, моделі яких не входять до оновленого Держреєстру РРО, до 30 листопада 2013 року буде скасовано. Нагадаємо: до нового Держреєстру не потрапили моделі РРО, які не забезпечують передання контрольно-звітної інформації електронними засобами зв’язку.
Ураховуючи всі ці нововведення, спеціально для суб’єктів господарювання, які використовують РРО, «Інтерактивна бухгалтерія» підготувала детальні коментарі, зокрема,:
- Застосування РРО: нові правила;
- Новий порядок реєстрації КОРО та РК;
- Порядок реєстрації РРО для валютних операцій;
- Використання РРО: чи подавати до Податкової паперову звітність, перейшовши на електронну;
- Як усіх змусять оновити касові апарати.
А також чимало новин на цю тему. Серед іншого буде цікавим прочитати «За оновлення касових апаратів пропонують відшкодовувати кошти»,а також «Податківці примусово зніматимуть із реєстрації касові апарати без модемів».
Аби всі користувачі бухгалтерського сервісу були в курсі змін у законодавстві про РРО, усе найцікавіше зібране тут.