13 грудня 2013 року

Лист Міндоходів від 05.12.2013 р. № 6344/І/99-99-19-03-02-14

У листі йдеться про премії (бонуси) за дострокову сплату дебіторської заборгованості, за виконання плану закупівель товарів у постачальника, за точність закупівельних прогнозів, за дотримання певного асортименту товарів під час закупівлі.

Міндоходівці зазначили, що такі мотиваційні виплати можуть потрапити до податкових витрат виробника (імпортера) або власника торгової марки, якщо:

  • у договорі купівлі-продажу передбачено виплату такої винагороди;
  • винагороду виплачено на користь дистриб’юторів або роздрібних торговців.

Разом із тим слід ураховувати 4-відсоткове та «нерезидентське» обмеження, установлені пп. 139.1.13 ПКУ. Крім того, необхідно довести безпосередній зв’язок витрат на рекламні та маркетингові послуги з господарською діяльністю платника податків і підтвердити первинними документами.

Це не нова думка, вона вже прозвучала в Узагальнюючій податковій консультації щодо віднесення витрат на оплату маркетингових та рекламних послуг до складу витрат, затвердженій наказом ДПСУ від 15.02.2012 р. № 123.

Детальніше – у коментарі «Податкові витрати й мотиваційні виплати покупцям і дистриб’юторам: згадаємо узагальнюючу податкову консультацію».

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»