Минулого тижня офіційно набув чинності наказ Мінекономіки, який скасовує обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій. Про це інформує сайт міністерства.

За оцінками витрати на адміністрування Книги відгуків та пропозицій, яка знаходилася у кожному торговому відділі та у кожному залі закладу громадського харчування, в рік сягали понад 44 млн грн. При цьому наявність Книги не гарантувало розв'язання проблемних питань, які виникали у покупців. 

Зараз Мінекономіки пропонує залишати свої відгуки через гарячу лінію, електронне та класичне листування чи соціальні мережі. Крім того сьогодні споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів за захистом порушених прав як в паперовому, так і електронному вигляді (https://dpss.gov.ua/). В територіальних органах Держпродспоживслужби та в багатьох місцевих держадміністраціях створені та функціонують консультаційно-інформаційні служби, де споживачі можуть отримати інформацію та допомогу по захисту своїх прав.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»