Столичні податківці повідомили, що з 23 березня 2020 року, на період дії надзвичайної ситуації та карантину, столичні ЦОП надаватимуть адміністративні послуги виключно в онлайнрежимі.

Ознайомитись з раніше розміщеною Пам’яткою щодо адміністративних послуг, які можуть бути отримані в електронному вигляді, можна за посиланням.

Зверніть увагу, що на цей час зупиниться перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Поряд з цим, податківці закликали користуватися електронними сервісами ДПС.

Вони нагадали, що ввійти до Електронного кабінету можна за такою адресою, а також через субсайт ГУ ДПС у м. Києві офіційного вебпоталу ДПС.

Але якщо у вас відсутній електронний цифровий підпис (ЕЦП), отримати його можна онлайн через Приват24.

На додачу до вище вказаної інформації податківці також нагадали електронні скриньки:

  • kyiv.official@tax.gov.ua – офіційна електронна пошта ГУ ДПС у м. Києві, для інформаційного обміну з органами виконавчої влади та підприємствами;
  • kyiv.public@sfs.gov.ua – для подання запитів громадянами на отримання публічної інформації;
  • kyiv.zvernenya@sfs.gov.ua – для подання електронних звернень громадян (електронні звернення від громадян приймають в ГУ ДПС у м. Києві у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання);
  • idd@tax.gov.ua – для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання ЕЦП.

Додатково з контактами ГУ ДПС у м. Києві можна ознайомитися на субсайті ГУ ДПС у м. Києві у рубриці "Контакти".

За повідомленням ГУ ДПС у м. Києві.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»