Фонд соціального страхування України (далі — ФСС) рекомендує роботодавцям (страхувальникам) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена ще з 1 жовтня 2018 року. Також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.

Причому фінансування матеріального забезпечення, у т.ч. допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється ФСС на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

Нагадаємо, що для подання до ФСС електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Джерело: повідомлення на веб-сайті Фонду соціального страхування України

 

Більше про лікарняні читайте в статтях «Надаємо й оплачуємо лікарняні» і «Оподаткування й облік лікарняних» сучасного медіа для бухгалтерів «Інтербух» — скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»