ПФУ роз’яснив особливості здійснення перевірок правильності обчислення та сплати пенсійного збору при посвідченні нотаріусами угод, пов'язаних із придбанням легкових автомобілів і об'єктів нерухомого майна.

Одними із завдань ПФУ є забезпечення надходжень від сплати пенсійного збору, ведення обліку цих надходжень, інших коштів відповідно до законодавства та здійснення контролю за їх сплатою.

Нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майна здійснюється за наявності документального підтвердження сплати пенсійного збору з операцій купівлі-продажу нерухомого майна. Дані про кількість операцій та суму сплаченого пенсійного збору з операцій купівлі-продажу нерухомого майна не є нотаріальною таємницею.

Однак органами ПФУ не здійснюються документальні перевірки нотаріусів із питань сплати пенсійного збору з операцій набуття права власності на легкові автомобілі.

Лист ПФУ від 04.12.2013 р. № 33070/03-30

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»