Міністр КМУ, Д.Дубілет поділився черговим успіхом на поприщі діджиталізації взаємин із держорганами.

Йдеться про сервіс check.gov.ua, до якого підключили всі основні держоргани:

  • сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо);
  • Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо);
  • РАЦС (усі послуги з народження, шлюбу тощо);
  • ЦНАП (послуги Міграційної служби та РАЦС);
  • послуги в облдержадміністраціях (ліцензії, витяги тощо).

Нагадаємо: Уряд наприкінці 2019 року схвалив постанову, яка впроваджує новий електронний сервіс. Результат — оплату за державні послуги перевірятимуть новим сервісом "сhеск".

Тепер же, як пояснює міністр, більше не потрібно гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату за державні послуги. Можна просто сплачувати за них через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику держустанови.

Працівники перелічених держустанов отримали службові інструкції. Якщо раптом хтось з них все ж вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть на гарячу лінію 1545, будуть додатково роз’яснювати.

Наразі до сервісу check приєднано три банки, в стадії підключення — ще 10 установ.

Хоча у всьому цьому процесі є одне зауваження — при використанні банківської карти для оплати вартості товарів (послуг) квитанція платіжного термінала не є розрахунковим документом в розумінні Закону РРО.  Такий висновок містить лист НБУ від 28.11.2019 р. № 57-0007/62082. Його отримала ДПС на запит до НБУ.

Відповідне питання описували у новині «Проблема із чеками РРО при онлайн оплаті карткою не вирішується».

 Але ж, як бачимо, чомусь не є проблемою підтверджувати оплату за державні послуги лише кодом квитанції. Виходить держорганам брати таке підтвердження оплати можна, а підприємцям — зась.

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»