У зв’язку з надходженням до Держпідприємництва звернень суб’єктів господарювання щодо здійснення посадовими особами Держспоживінспекції контролю за дотриманням законодавства України про рекламу Держпідприємництва здійснила аналіз законодавства з порушеного питання.

Аналіз показав, що вказаний контроль має здійснюватися в рамках Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 р. № 877-V (далі — Закон), тобто повинні бути затверджені, зокрема, критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, уніфіковані форми актів, що складаються за результатами проведення заходів державного нагляду (контролю), плани державного нагляду (контролю) тощо.

Однак указані вимоги Закону не виконуються Держспоживінспекцією, внаслідок чого посадові особи Держспоживінспекції на власний розсуд здійснюють заходи державного нагляду (контролю), складають протоколи про порушення законодавства про рекламу, форму яких не затверджено жодним актом, і накладають штрафні санкції на суб’єктів господарювання.

У зв’язку з цим Держпідприємництва звернулася до Прем’єр-міністра України з проханням надати доручення Мінекономрозвитку та Держспоживінспекції невідкладно привести нормативно-правові акти, які регламентують здійснення державного контролю за дотриманням законодавства України про рекламу, у відповідність до вимог Закону.

 

За інформацією офіційного сайта Держпідприємництва

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»