Фахівці ГУ ДПС у Полтавській області роз’яснили порядок дій платників податків у разі їх незгоди з розрахунком суми недоїмки зі сплати ЄСВ та рішенням про нарахування пені та накладення штрафу. Контролери завважили, що платники ЄСВ можуть оскаржити відповідну вимогу в судовому або адміністративному порядку, та зупинились детально саме на останньому.

Скарга на вимогу про сплату недоїмки зі сплати ЄСВ та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу (далі — скарга) подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником вимоги про сплату ЄСВ. Водночас про це слід повідомити в контролюючий орган, який прийняв вимогу про сплату ЄСВ.

Водночас податківці уточнили: оскільки вимоги про сплату недоїмки зі сплати ЄСВ та рішення про нарахування пені та накладення штрафу формуються та приймаються головними управліннями ДПС в областях та м. Києві, скарги подаються безпосередньо до Державної податкової служби України, як до контролюючого органу вищого рівня.

Процедуру подання та розгляду контролюючими органами скарг визначено Порядком розгляду контролюючими органами скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2015 р. № 1124.

Джерело: повідомлення ГУ ДПС у Полтавській області

Платникам ЄСВ корисним може бути матеріал «База нарахування ЄСВ: аналіз роз’яснень ДПС» газети «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» — скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»