Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами змінюють. Мінфін наказом від 22.10.2019 р. № 444 увів до цього документа поняття: "кваліфікована електронна печатка" та "кваліфікований електронний підпис".

Тож замість згадки про ЕЦП у нормах цього Порядку використовуватимуть кваліфікований  електронний підпис (КЕП).

Електронні документи створюють у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу можна у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Нагадаємо: ЕЦП, згенеровані до 7 листопада 2018 року, можна використовувати до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа. Адже саме так прописано в п. 5 розд. VII Законі України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 р. № 2155-VIII.

Читайте також:

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»