Мінсоцполітики надало покрокову інструкцію оформлення субсидії онлайн.
Отже, щоб оформити субсидію через Інтернет, необхідно:
КРОК 1. Зайти на сайт Мінсоцполітики у рубрику «Е-Сервіси».
КРОК 2. У рубриці «Е-Сервіси» обрати «Субсидії».
КРОК 3. Обрати один із трьох способів реєстрації/входу.
Зверніть увагу!
Реєстрація за допомогою ЕЦП чи BankID надає змогу подавати та підписувати документи в електроному вигляді. У разі такої реєстрації не потрібно відвідувати управління соцзахисту.
А от, у разі реєстрації за електронною адресою необхідно роздрукувати, підписати та занести в орган соцзахисту документи у паперовій формі.
Необхідні документи надійдуть на е-адресу фізособи у PDF-форматі, після того, як вона заповнить форму на сайті.
КРОК 4. Після входу у систему заповнити електронні форми:
- Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
- Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
КРОК 5. Підтвердити правильність даних та подати документ.
Виконавши зазначені дії, слід перевірити електронну пошту, зазначену під час реєстрації. Адже після подання документів на зазначену е-адресу прийде повідомлення про те, що е-заяву на призначення субсидії зареєстрували. Також у повідомленні прийде її номер та копії поданих документів. Мінсоцполітики радить зберегти це повідомлення.
Зважайте: якщо фізособа під час подання документів не використовувала ЕЦП, їй потрібно особисто звернутися до органу соцзахисту, аби власноруч підписати документи.
Нагадаємо, що з 1 жовтня діє новий механізм житлових субсидій та пільг на комунальні послуги.
За повідомленням Мінсоцполітики