Із 1 листопада запрацюють зміни, які вніс в Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів Мінфін наказом від 21.08.2019 р. № 352.  У Порядку зникне згадка про форму платіжного доручення, як і додаток, яким вона затверджена.

Також уточнять, що у платіжному дорученні мають бути заповнені всі реквізити, передбачені його формою.

Його реквізит «Призначення платежу» заповнюють з урахуванням вимог нормативно-правових актів та має містити:

  • повну інформацію про платіж;
  • документи, на підставі яких перераховують бюджетні кошти отримувачу (код програмної класифікації видатків та кредитування, КЕКВ, економічна сутність платежу, номер і дата підтвердних та інших документів, на підставі яких перераховують, з урахуванням вимог законодавства України, ПДВ або без тощо).

У разі невідповідності дати подання даті платіжного доручення у полі «Одержано банком» платіжного доручення на всіх примірниках обов'язково проставляють дату подання та підпис казначея.

Тож із 1 листопада 2019 року бюджетники користуватимуться формою платіжного доручення із додатку 2  до Інструкції про безготівкові розрахунки  в Україні в національній валюті, затвердженій постановою Правління НБУ від 21.01.2004 р. № 22. До цієї дати у неї планують внести зміни та вилучити із платіжки графу «Код банку» у зв’язку із запровадження рахунків за стандартом IBAN.

Джерело: наказ Мінфіну від 21.08.2019 р. № 352

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»