ДПС повідомляє, що на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС  (далі – Надавач) опубліковано Регламент, який набрав чинність з 27.09.2019 р.

Також наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДПС «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» від 26.09.2019 р. № 30 затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:

  • Реєстраційна картка для фізичної особи;
  • Реєстраційна картка для юридичної особи;
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на сайті.

Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати з 27.09.2019 р.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 07.10.2019 р. включно.

Джерело: сайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»