Пенсійний фонд визнав таким, що втратив чинність, порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ та установив, що:

  • облік застрахованих осіб, звіти щодо сум нарахованих внесків та сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за періоди до 01.01.2011 р. ведуться відповідно до постанов правління ПФУ від 10.06.2004 р. № 7-6 та від 05.11.2009 р. № 26-1;
  • відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам ПФУ за період до 01.01.2011 р. подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою платника.

Нагадаємо: наразі звітність подається за Міндоходівською формою, затвердженою наказом від 09.09.2013 р. № 454.

 

Постанова правління ПФУ «Про визнання такою, що втратила чинність, постанови правління Пенсійного фонду України від 08 жовтня 2010 року № 22-2» від 03.12.2013 р. № 25-2.

Набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Станом на 27.12.2013 р. не опублікована

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»