При продажу товару продавці зобов'язують видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. Проте до цієї класичної форми розрахункового документу додадуть нову – електронну.   Касир зможе відтворити на дисплеї програмного РРО (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний РР) QR-код або ж надіслати електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер або адресу електронної пошти.

При цьому розрахунковий документ будуть створювати в електронній формі не пізніше моменту передачі товару (послуги).

Цей же QR-код дозволять показати на дисплеї смартфону при поверненні (обміні) товару.

Таку електронізацію розрахунків за товари (послуги) запропонували у законопроекті № 1209. Документ має вдосконалити адміністрування податків, усунути технічні та логічні неузгодженості у податковому законодавстві.

Звісно ж цікаво - як це працюватиме на практиці, а не звучатиме на словах. Бо навіть в такому варіанті повністю відмовитись від друкованих фіскальних чеків не збираються і цього зробити не вдасться, адже це обмежить права споживачів.

В тандемі до законопроекту № 1209 йдуть і зміни до ПКУ, які виписані у законопроекті № 1210. Про них – у новині.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»