Податківці нагадали, що у разі внесення змін до установчих документів неприбутківця (або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація) до ДФС слід подати:

  • реєстраційну заяву за формою 1-РН із позначкою "зміни";
  • копії установчих документів (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів), засвідчені підписом керівника або представника неприбутківця та скріплені печаткою (за наявності).

Заява та копії документів потрібно подати протягом 30 к. дн. із дня державної реєстрації таких змін.

Подати такі документи можна декількома способами:

  1. 1) особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
  2. 2) поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
  3. 3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів;
  4. 4) державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу.

Джерело: роз'яснення з категорії 102.04 розділу "Запитання - відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.sfs.gov.ua)

Корисним на цю тему буде також наступний матеріал: "Внесок у статутний капітал до реєстрації змін у статуті: облікові наслідки" сервісу "Інтерактивна бухгалтерія".

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" – скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»